دانلود بازی Ancestors The Humankind Odyssey نسخه کامل و فشرده بصورت تست شده
دانلود Ancestors The Humankind Odyssey لینک مستقیم برای pc
Ancestors The Humankind Odyssey – GOG
دانلود بازی Ancestors The Humankind Odyssey عنوانی در سبک بقا و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو بازی سازی Panache Digital Games ساخته و منتشر شده است.در این بازی، بازیکنان کنترل یکی از اعضای یک قبیله انساننما را بر عهده دارند و باید با خوردن، آشامیدن و خوابیدن، سلامت شخصیت بازی را مدیریت کنند.
در ادامه مطلب.. با gbox.ir “جیباکس” همراه باشید.دانلود بازی کامپیوتر Ancestors The Humankind Odyssey
داستان بازی Ancestors The Humankind Odyssey
در داستان این بازی در اعماق جنگلهای سرسبز آفریقا، حدود 10 میلیون سال پیش، حیات نخستین موجوداتی که به اجداد انسان امروزی شباهت داشتند، آغاز میشود.بازیکن قبیلهای از نخستین هومینیدها (شبهانسانها) را هدایت میکند،موجوداتی که هنوز نمیدانند چه جایگاهی در این دنیای خشن و بیرحم دارند. جهان اطرافشان پر از تهدید است.شکارچیان بیرحم، خطرات طبیعی، بیماریها، و حتی ترس از ناشناختهها.
در ابتدا، این موجودات سادهاند،نمیتوانند راه بروند، نمیدانند چگونه ابزار بسازند، از خطرات طبیعی میهراسند و از آگاهی بسیار کمی برخوردارند. اما با هر نسل، چیزی تغییر میکند. با کاوش در محیط، آزمون و خطا، یادگیری از اشتباهات، و انتقال دانش از نسلی به نسل دیگر، این قبیله کوچک شروع به رشد میکند. از خوردن میوههای سمی تا یادگیری استفاده از چوب برای دفاع، از فهمیدن نحوه شکستن نارگیلها برای نوشیدن آب تا ساخت اولین ابزار سنگی.
بازیکن نقش راهنما و حافظ نژاد انسانی را بازی میکند. هر بار که قبیلهای از مهلکهای نجات مییابد یا کشفی جدید میکند، یک گام به سوی آگاهی انسانی برداشته میشود. آنها کمکم میآموزند که چگونه بر ترسهایشان غلبه کنند، چگونه محیط خود را کنترل کنند و چگونه بقا را به تکامل تبدیل کنند.
در طول میلیونها سال، با عبور از نسلها، قبیله تو تغییر شکل میدهد. راه رفتن روی دو پا، شناخت اجسام، استفاده از آتش و… همگی در طول زمان با تلاش و خطا بهدست میآید. داستان Ancestors، داستانی است از مبارزه، بقا، تکامل و رسیدن به آگاهی. هیچ قهرمان خاصی وجود ندارد.
گیم پلی بازی Ancestors The Humankind Odyssey
Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی بقای سومشخص در دنیای جهانباز است که بازیکن کنترل یک گروه از نخستیها (Hominids) را بر عهده میگیرد. بازی از 10 میلیون سال پیش در آفریقا آغاز میشود و هدف اصلی آن، هدایت این گروه در مسیر تکامل بشر است؛ از موجودات اولیهی جنگلی تا گونههایی که اولین گامها را بهسوی انسان شدن برمیدارند.
بازی بدون آموزش مستقیم آغاز میشود. هیچ راهنمایی، هیچ مأموریتی با هدف مشخص وجود ندارد. بازیکن با کنترل یکی از اعضای قبیله شروع میکند و باید از طریق حواس مانند بینایی، شنوایی و بویایی محیط اطراف را بشناسد. این شناخت اولیه نقش مهمی در شناسایی غذا، تهدیدها و منابع دارد.
در ابتدای بازی، بازیکن با مفاهیم پایهای مانند حرکت در محیط، بالا رفتن از درختان، حمل اشیا، و تعامل ساده با عناصر طبیعی آشنا میشود. به مرور و با تکرار این تعاملات، قفل مهارتهای ذهنی باز میشود. این مهارتها در یک سیستم نورونی (Neuronal Tree) نمایش داده میشود که نشان میدهد قبیله چگونه از نظر شناختی در حال پیشرفت است.
گیمپلی اصلی حول چهار محور کلیدی میچرخد:
1. کاوش (Exploration):
بازیکن باید مناطق مختلف زیستی شامل جنگل، باتلاق، دشت و صخرهها را کشف کند. هر محیط جدید با تهدیدات و فرصتهای متفاوتی همراه است. ترس از ناشناختهها چالش بزرگیست و بازیکن باید از طریق غلبه بر ترس (Conquering Fear) مسیر خود را امن کند.
2. یادگیری و مهارت (Learning):
با انجام مکرر فعالیتهایی مانند خوردن یک غذا، شکستن سنگ، یا دفاع از خود در برابر شکارچی، ذهن نخستیها این رفتارها را یاد میگیرد. سپس بازیکن میتواند این مهارتها را به نسل بعدی منتقل کند تا توسعهی دائمیتری در قبیله ایجاد شود.
3. مدیریت قبیله (Clan Management):
هر قبیله شامل چند عضو بالغ، کودک و مسن است. بازیکن میتواند بین اعضای مختلف جابهجا شود، زوجسازی انجام دهد، بارداری شکل بگیرد و فرزندان به دنیا بیایند. داشتن کودک در آغوش، فرایند یادگیری را تقویت میکند. اگر کودکی حضور نداشته باشد، اکثر مهارتها در سطح فردی باقی میمانند و به نسل بعد منتقل نمیشوند.
4. تکامل و پیشرفت زمانی (Evolution):
پس از کسب مهارتها، کشف مناطق جدید و تولید مثل کافی، بازیکن میتواند به مرحلهی «تکامل» (Evolution Leap) برود. در این مرحله، هزاران سال به جلو جهش زمانی صورت میگیرد. بسته به عملکرد بازیکن، گونهاش ممکن است زودتر از زمان واقعی تاریخی، برخی تواناییهای انسانگونه را کسب کند.
مکانیک های بازی Ancestors The Humankind Odyssey
در Ancestors: The Humankind Odyssey همه چیز از جایی آغاز میشود که بازیکن در قالب یکی از نخستیهای ابتدایی در دل طبیعت وحشی و ناشناخته آفریقا قرار میگیرد. بازی هیچ دستورالعمل مستقیمی ارائه نمیدهد و همهچیز بر پایه تجربه، آزمون و خطا و کنجکاوی عمل میکند.
بازیکن برای تعامل با محیط، باید از حواس مختلف استفاده کند. دیدن، شنیدن و بوییدن، سه ابزار اصلی برای شناخت محیط هستند؛ با نگاه کردن میتوان منابع و اشیاء اطراف را شناسایی کرد، با گوش دادن صداهای ناشناس موجودات دیگر یا تهدیدها را تشخیص داد، و با بوییدن، بوی منابع غذایی یا شکارچیان در محیط حس میشود. این تجربه حسی پایهایترین مکانیزم بازی است که بازیکن را به تعامل وادار میکند.
با شناسایی اشیا، بازیکن میتواند با آنها ارتباط برقرار کند، مثلاً میوهای را بخورد، چوبی را بردارد، یا سنگی را بررسی کند. سیستم تعامل فیزیکی بازی بر مبنای گرفتن، حمل کردن، بررسی و استفاده از اشیا طراحی شده است. گاهی لازم است دو شی را با هم ترکیب کنید، یا یک ابزار را برای هدف خاصی مانند دفاع، شکستن، یا پاکسازی بهکار بگیرید.
با تکرار این تعاملها، ذهن نخستیها شروع به رشد میکند. این رشد ذهنی در قالب یک سیستم نورونی نمایش داده میشود؛ هر مهارت جدید که با تمرین کسب میشود، به صورت گرههایی در مغز فعال میگردد. برای تثبیت دائمی این تواناییها، باید هنگام یادگیری، کودکی را همراه خود داشته باشید تا اطلاعات به نسل بعد منتقل شوند.
مطالب پیشنهادی :
ارسال دیدگاه