دانلود Borderlands 3 سرزمین های مرزی 3
دانلود بازی سرزمین های مرزی 3 دانلود Borderlands 3 دانلود بازی کامپیوتر
Borderlands 3 Directors Cut – CODEX/FitGirl
آپدیت بازی به ورژن v8707006-CSF نسخه CODEX اضافه شد
بازی Borderlands 3 بردرلندز 3 یا سرزمین های مرزی 3 یک بازی ویدئویی در سبک شوتر اول شخص با عناصر نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۹ توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شد. این بازی دنبالهای بر Borderlands 2 (2012) و چهارمین عنوان از سری اصلی Borderlands محسوب میشود. بازی Borderlands 3 در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴، PC کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه شد و نسخه مکاواس آن در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر گردید. نسخه استادیا نیز در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ روانه بازار شد. نسخههای بهینهشده برای اکسباکس سری ایکس و اِس و پلیاستیشن ۵—که شامل آپگرید رایگان برای دارندگان نسخههای قدیمیتر میشد—به ترتیب در ۱۰ و ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شدند. نسخه نینتندو سوئیچ نیز در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد. بازیکنان در بازی Borderlands 3 به صورت تکنفره یا چندنفره، در قالب یکی از چهار کلاس شخصیتی، به انجام مأموریتهای اصلی و فرعی میپردازند. شکست دشمنان ممکن است به افتادن سلاحها و تجهیزات مختلف منجر شود که قابل استفاده هستند. با کسب تجربه، تواناییهای جدیدی نیز باز میشوند. داستان بازی حول محور چهار شکارچی گنج (Vault Hunters) جدید میچرخد که توسط کریمسون ریدرزِ پاندورا استخدام شدهاند تا از تْروی و تایرین کالیپسو (دو قلوی شرور) و فرقه دیوانهوارشان جلوگیری کنند؛ چرا که آنها قصد دارند از قدرت گنجینههای بیگانه (Vaults) در سراسر کهکشان سوءاستفاده کنند. پس از انتشار، بازی Borderlands 3 با نقدهای عموماً مثبت روبرو شد و گیمپلی آن مورد تحسین قرار گرفت، هرچند برخی به عدم نوآوری قابل توجه، مشکلات فنی و ضعفهای داستاننویسی اشاره کردند. این بازی در پنج روز اول پس از انتشار، پرفروشترین عنوان سری بوردرلندز شد و بیش از پنج میلیون نسخه فروخت. دنباله این بازی با عنوان Borderlands 4 در حال توسعه است و قرار است در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ منتشر شود.
گیم پلی Borderlands 3 Directors Cut
بازی Borderlands 3 یک عنوان تیراندازی اول شخص با محوریت جمعآوری لووت (غنائم) است. بازیکنان میتوانند به صورت تکی یا در گروههای حداکثر چهار نفره، یکی از چهار کلاس شخصیتی موجود را انتخاب کرده و مأموریتهای مختلفی را که توسط شخصیتهای غیرقابلکنترل (NPCها) یا تابلوهای مأموریت ارائه میشود، انجام دهند تا تجربه، پول بازی و آیتمهای جایزه کسب کنند. این آیتمها همچنین از طریق شکست دادن دشمنان در طول بازی نیز به دست میآیند. با افزایش سطح، بازیکنان امتیازهای مهارتی دریافت میکنند که میتوانند در درخت مهارت شخصیت خود سرمایهگذاری کنند. این بازی چهار شخصیت جدید قابل بازی معرفی میکند: آمارا، یک “سایرن” که میتواند مشتهای اثیری فرا بخواند؛ موز، یک “توپچی” جوان که با مکای آهنین به نام خرس آهنین میجنگد؛ زین، یک “عملیاتی” با گجتهای متنوع؛ و افال۴کی، یک ربات “رامکننده حیوانات” که موجوداتی را برای کمک در نبردها فرا میخواند. برخلاف بازیهای قبلی بوردرلندز که هر شخصیت فقط یک مهارت منحصر به فرد داشت، در این نسخه هر شخصیت میتواند سه مهارت منحصر به فرد را باز کند (اگرچه در هر زمان فقط یکی از آنها – یا در مورد زین، دو تا – قابل تجهیز است)، که این امر به شدت تعداد ترکیبات ممکن برای ساخت شخصیتها را افزایش میدهد. Borderlands 3 حلقه اصلی گیمپلی خود را مانند نسخههای قبلی حفظ کرده است: انجام مأموریتها، شکست دادن دشمنان و جمعآوری غنائم از اجساد دشمنان یا صندوقهای مخصوص – که اغلب به شکل سلاحهای تولید تصادفی با متغیرهایی در آسیب، برد، ظرفیت مهمات و قابلیتهای خاص هستند – که به بازی این ادعا را میدهد که “بیش از یک میلیارد سلاح مختلف” دارد. این قابلیتهای خاص میتوانند شامل اثرات عنصری مانند آسیب با آتش، یخ یا برق باشند، یا رفتارهای تیراندازی متفاوتی داشته باشند. در بوردرلندز ۲، برخی سلاحها دارای اثر “سلاگ” بودند که دشمن را برای مدت کوتاهی ضعیف میکرد و آنها را در برابر حملات عنصری دیگر آسیبپذیر میساخت. در این نسخه، سلاحهای سلاگ با سلاحهای تشعشعی جایگزین شدهاند که برخلاف سلاگ که به بازیکن مزیت میداد، این سلاحها به دشمنان در طول زمان آسیب میزنند و میتوانند از طریق انفجار پس از مرگ دشمن به دیگران سرایت کنند. سازنده سلاح در بازی نیز نقش مهمی در نوع قابلیتهای آن دارد: سلاحهای تدیر وقتی خالی میشوند قابل پرتاب هستند و اثرات اضافی ایجاد میکنند، سلاحهای اطلس دارای گلولههای تعقیبکننده برای هدف قرار دادن دشمنان در پناهگاه هستند، و هایپریون میتوانند سپرهایی داشته باشند که آسیب را جذب کرده و آن را برای اهداف دیگری مانند درمان استفاده میکنند. سایر آیتمهای تولید تصادفی شامل اصلاحکنندههای کلاس، اصلاحکنندههای نارنجک، کیتهای سپر و آثار باستانی میشوند. در حالت چندنفره، لووت بازی میتواند به صورت سرور-محور تولید شود (به این معنی که بازیکنان باید غنائم را تقسیم کنند) یا – برای اولین بار در این سری – به صورت بازیکن-محور باشد که در آن هر بازیکن لووت مخصوص به خود را دریافت میکند. این گزینه برای سطح دشمنان نیز وجود دارد: به صورت پیشفرض دشمنان فقط با سطح بازیکن میزبان تطابق دارند، اما با فعال کردن این گزینه، هر بازیکن دشمنانی متناسب با سطح خودش میبیند.
ارسال دیدگاه